نتیجه ارزیابی و پایش برندها می تواند منجر به احیای برند (ریبرندینگ) شود. باور بفرمایید تغییراتی  در ذائقه و ترجیحات مشتریان در طول زمان رخ خواهد داد.

همچنین ورود رقبای جدید ، ظهور فناوری های نوین  در بازار اجتناب ناپذیر است . و این تغییرات می تواند روی آینده هر برندی تاثیر گذار باشد.

 در تمام طبقات محصول نام های تجاری ای که زمانی جزو رهبران بازار محسوب می شدند ، امروزه دچار شرایط سختی شده یا به کلی از بازار محو شده اند .اینطور نیست ؟

با این وجود برخی نام های تجاری قدیمی  با درایت  به بازار برمی گردند.

 

نخستین چیزی که  هنگام تجدید حیات نام های تجاری باید به آن دقت شود این است که:

آیا می توان منابع ایجاد ارزش در گذشته را شناسایی و مجددا مورد استفاده قرار داد؟

آیا ویژگی مثبت نام تجاری قدرت و مزیت خود را از دست داده است ؟

آیا تصورات منفی درباره نام تجاری شکل گرفته است ؟

در مرحله بعد متخصصان بازاریابی و برند دو راه پیش رو دارند:

۱-یا از همان موضع قبلی در بازار استفاده کند.

 

۲-یا موضع جدیدی را برای نام تجاری طراحی می کند.

 

گاهی اوقات برنامه های بازاریابی غلط در گذشته و عدم توانایی در پایبندی به تعهدات ، منبع ایجاد مشکل برای نام تجاری به حساب می آیند.

در سایر موارد موضع قبلی در بازار جذاب نبوده و در نتیحه شرکت باید موضع جدیدی را انتخاب کند .

به طور خلاصه می توان گفت که استراتژی احیای برند (ریبرندینگ )روی یک پیوستار قرار می گیرند.در یک سر این پیوستار استراتژی بازگشت به موضع قبلی و در سر دیگر آن استراتژی تغییر موضع قرار دارد.در میان این دوطیف هم استراتژی ترکیبی جای گرفته اند.

علاوه براین ، امروزه اکثر استراتژی های احیا نام تجاری با تغییر یا بهبود محصول آغاز می شوند.

با ما در اینستاگرام باشید

مطالب اخیر

پیام بگذارید

نارنت به عنوان برند موسسه فرهنگی دیجیتال دیبا انار پردازش در زمینه تخصصی طراحی وب و سامانه های کاربر محور فعالیت میکند وکلیه حقوق ان متعلق به شرکت دیبا انار پردازش می باشد

راهنمای سایت

مدیریت پروژه

سوالات متداول

حریم خصوصی

مدت و شرایط

مدیریت کارها

گزارش نویسی

ما را دنبال کنید

ایمیل: anarpardazesh@gmail.com
تلفن: 41 36 24 32 044